Content Agency

Waarom zelf doen als er specialisten rondlopen die het veel beter en sneller kunnen? Besteed je contentmarketing uit, zodat jij kan doen waar je hart wél van in de fik gaat.

Het kan toch veel makkelijker? 

Het groeit je allemaal een beetje boven het hoofd. Daar komt het op neer. Je bedrijf runnen, klanten werven, planningen maken, klantafspraken, de boekhouding, je administratie.

En dan ‘moet’ je ook iets met contentmarketing. Met social media, je website actueel houden, blogs schrijven, podcasts opnemen en je wéét dat regelmatig een nieuwsbrief versturen het lijntje  met je potentiële klanten versterkt.

Maar tjongejongejonge… waar háál je de tijd vandaan? 

Hoe lang laat je ’t nog van je (overvolle) agenda afhangen of je eindelijk werk maakt van je contentstrategie en -plan? Van je website die hoognodig een APK-beurt nodig heeft? Van je ‘wekelijkse’ nieuwsbrief? Of eindelijk consequent van je laat horen op LinkedIn (waar het wemelt van de leads)? 

Je weet dat het niet gaat gebeuren. Niet door jou en niet door je team, want die hebben hun bordje ook vol liggen.

“Maaike is creatief, zelfstartend, haar vakkennis is actueel en door haar ervaring bedenkt zij altijd wel een weg naar Rome. Als teamlid is zij vrolijk, nuchter en echt onderdeel van de club. Ik beveel Maaike van harte aan en hoop dat onze paden zich nog regelmatig kruisen.”

Liesbeth Rooijmans

Stakeholdermanager, woordvoerder en strateeg, SVn

Één aanspreekpunt

Het uitbesteden van je contentmarketing spannend? Ja, dat snap ik. But I’ve got your back.

Voordat ik voor je aan de slag ga, vraag ik de hemd van ‘t lijf, neem een deep dive in je bedrijf en speur naar alle kansen om jouw bedrijf in de schijnwerpers te zetten. 

Om content op een slimme manier in te zetten, zodat jij wordt gezien als dé expert in jouw vakgebied. 

Ik doe dit natuurlijk niet alleen. Ik kan veel, maar ben geen Wonder Woman;-) Teksten, websites, social media, video’s, SEO, SEA, blogs, magazines of brochures, interviews: voor iedere opdracht stel ik het ultieme team samen.

Met mij als regisseur en jouw aanspreekpunt.

Want jij hebt wel wat beters te doen dan het aansturen van allerlei mensen. Laat dat dus maar aan mij over.

Contentmarketing: wat is dat eigenlijk?

Contentmarketing: een term die er bij jou waarschijnlijk niet voor zorgt dat allerlei lampjes gaan branden. Bij mij gelukkig wel.

Contentmarketing is niets meer of minder dan een techniek waarmee je content creëert en verspreidt die aansluit bij een behoefte van een bepaalde groep mensen. Oftewel je publiek.

Is dit waardevolle, interessante en relevante content? Dan verover je een plekje in het brein van je (potentiële) klanten en ben je top of mind als ze je dienst of product nodig hebben. 

Zet je contentmarketing slim en consequent in? Dan komen klanten als vliegen op de stroop op je af.

“Wij hebben heel fijn samengewerkt met Maaike. Voor onze opdracht (bestemd voor ons Instagram-account) heeft zij niet alleen interviews afgenomen en deze uitgewerkt, maar ook de volledige planning en correspondentie met de geïnterviewden op een zeer professionele wijze op zich genomen. De uitgewerkte interviews waren één-op-één bruikbaar en volgens afspraak geleverd. De reacties van de geïnterviewden waren zeer belangrijk voor ons. Zij herkennen zich allemaal in het gepubliceerde verhaal. Kortom: topwerk!”

Mark Sluijmers

Communitymanager, Monuta

“Ik heb Maaike ingehuurd voor het Jaarverslag 2019 van KonnecteD voor interviews, verhalen uitwerken, eindredactie en begeleiding van vormgeving & drukwerk. Van A tot Z en dat is prettig. Ik ben erg tevreden over de samenwerking en met het eindresultaat; Maaike is kundig, creatief en gezellig! Een uitstekende mix van eigenschappen voor iemand die je een belangrijke communicatieopdracht toevertrouwt!”

Fieke Payens

Hoofd communicatie, KonnekteD