Content Agency
Stop met ploeteren met je teksten of andere content. Voordat je je laptop het raam uitslingert.
Één aanspreekpunt
Het uitbesteden van je contentmarketing of of je complete marketing en communicatie spannend?
Ja, dat snap ik. But I’ve got your back.
Voordat ik voor je aan de slag ga, vraag ik je de hemd van ‘t lijf, neem ik een deep dive in je bedrijf en speur naar alle kansen om jouw bedrijf in de schijnwerpers te zetten.
Om content op een slimme manier in te zetten, zodat jij wordt gezien als dé expert in jouw vakgebied.
Ik doe dit natuurlijk niet alleen. Ik kan veel, maar ben geen Wonder Woman.
Teksten, websites, social media, video’s, SEO, SEA, blogs, magazines of brochures, interviews: voor iedere opdracht stel ik het ultieme team samen.
Met mij als regisseur en jouw aanspreekpunt.
Één persoon met wie je contact hebt, jouw wensen bij neerlegt en die jou op de hoogte houdt van de voortgang.
Want jij hebt wel wat beters te doen dan het aansturen van allerlei mensen. Laat dat dus maar aan mij over.
Niet meer als een kip zonder kop
Je hebt een verhaal te vertellen. Het verhaal over jou, je geweldige diensten en waarom jij het geknipte bedrijf bent voor de uitdagingen, problemen en verlangens van je klanten.
Hoe, waar, waarmee, wanneer ga je dit verhaal delen? Op social media, met een blog, een nieuwsbrief, video’s, met welk beeldmateriaal? En je website… wat moet daar nou precies wel of niet op staan?
Slim om dit in een strategie en actieplan te gieten.
Zodat je…
- Niet als kip zonder kop ‘zomaar’ dingen doet (omdat je andere bedrijven dit ook ziet doen).
- Alleen acties oppakt die bijdragen aan je doelen.
- In één oogopslag ziet wat er te doen is (door jou, mij en mijn team)
- Overzicht hebt en niet meer all over the place bent.
- Meer tijd overhoudt voor je klanten (of gewoon meer vrije tijd?)
- Een einde aan al die marketingschoteltjes in de lucht houden (die je best vaak laat vallen;-)
“Wij hebben heel fijn samengewerkt met Maaike. Voor onze opdracht (bestemd voor ons Instagram-account) heeft zij niet alleen interviews afgenomen en deze uitgewerkt, maar ook de volledige planning en correspondentie met de geïnterviewden op een zeer professionele wijze op zich genomen. De uitgewerkte interviews waren één-op-één bruikbaar en volgens afspraak geleverd. De reacties van de geïnterviewden waren zeer belangrijk voor ons. Zij herkennen zich allemaal in het gepubliceerde verhaal. Kortom: topwerk!”
“Mijn website was toe aan vernieuwing, maar ik stelde het steeds uit wegens de teksten. Tot ik Maaike tegen kwam! Maaike haar manier van schrijven past erg bij mij: professioneel, maar met een knipoog. Niet te zakelijk, maar wel to the point. Dus toen ik haar tegen het lijf liep, hakte ik de knoop door en liet ik haar mijn webteksten schrijven.
Maaike is duidelijk, kritisch en ze stelt goede vragen. Ik ben erg blij met het resultaat en mijn nieuwe website kan eindelijk live:)”
“Ik heb Maaike ingehuurd voor het Jaarverslag 2019 van KonnecteD voor interviews, verhalen uitwerken, eindredactie en begeleiding van vormgeving & drukwerk. Van A tot Z en dat is prettig. Ik ben erg tevreden over de samenwerking en met het eindresultaat; Maaike is kundig, creatief en gezellig! Een uitstekende mix van eigenschappen voor iemand die je een belangrijke communicatieopdracht toevertrouwt!”
Maak verschil met je copy
Ken je dat? Dat je een tekst leest of je luistert naar iemands verhaal en dat je volop ‘aangaat’? Dat je compleet verbluft bent: hoe weet hij en zij zó goed hoe ik me voel, waar ik mee worstel en waar ik naar verlang?
Dat je voelt: hier moet ik bij zijn, wil ik meer van weten of wil ik hebben.
Oftewel: hier heb je mijn creditcard.
Dát is het effect van goede copy. Van woorden.
Één woord kan het verschil maken. Of iemand wel of niet bij je aanklopt, een afspraak inplant of wel of niet verder zoekt en misschien bij je concurrent uitkomt. Lekker dan…
Een mix van je eigen schrijfstijl en de woorden waar jouw potentiële klanten zich 100% in herkennen; dat is de kunst. Een gave die goede copywriters bezitten.