Content Check
Je hebt een website, plaatst af en toe iets op social media, stuurt iedere week een mail naar je maillijst en misschien heb je zelfs een maandelijkse blog. Maar je vóélt dat het beter kan.
Krachtiger, duidelijker en meer to the point. Maar ook zoek je een rode draad, meer eenheid en minder hapsnap.
Je kunt natuurlijk blijven aanmodderen. Of je plant een Content Check in.
Welke kansen laat je liggen?
Je wilt je kop boven het maaiveld uitsteken. Je onderscheiden van je concurrenten. Je wilt klanten die bewust kiezen voor jouw bedrijf en jouw aanbod. Maar hoe doe je dat? Met content die zorgt voor ‘Zij snappen echt hoe ik me voel en wat ik nodig heb!’. Met consistente speldenprikjes. Met consequent komen opdagen.
Ik vertel je hier niks nieuws mee. En toch loopt het niet lekker en heb je het gevoel dat je teveel tijd kwijt bent aan je contentmarketing. Én dat je kansen laat liggen om écht in te tunen in de wereld van je potentiële klanten. Dat het slimmer en beter kan.
Plan de Content Check in en je weet wat je laat liggen.
Zo werkt de Content Check
- Jij plant hier de Content Check van 1,5 uur in en je geeft antwoord op de vragen, zodat ik vast kan gaan speuren.
- We krijgen beiden een mail met de bevestiging van onze afspraak en een link naar Google Meet.
- We zien en spreken elkaar op het door jou gekozen moment en ik geef je live feedback op jouw content(strategie).
- Na afloop ontvang je de factuur en de opname, zodat je alles rustig kunt terugkijken.
De investering voor de volledige Content Check (incl. mijn speurwerk en de opname) is 147 euro excl. btw.