Content Check

Je hebt een website, plaatst af en toe iets op social media, stuurt iedere week een mail naar je maillijst en misschien heb je zelfs een maandelijkse blog. Maar je vóélt dat het beter kan. 

Krachtiger, duidelijker en meer to the point. Maar ook zoek je een rode draad, meer eenheid en minder hapsnap. 

Je kunt natuurlijk blijven aanmodderen. Of je plant een Content Check in. 

Ohh, wat goed! Wat een inzichten. Topper! Zijn er teksten die jij zou willen herschrijven? En met me meelopen om te kijken of ik het goeie oppak wat jij aanbeveelt?

Gigi Splinter

Hondgenoot

Maaike heeft mij goed op weg geholpen met handige tips om de communicatie via mijn kanalen te verbeteren. Tijdens de Content & Communicatie Check werd ik enthousiast van de vele inzichten waar ik graag zo snel mogelijk mee aan de slag wilde gaan. Maaike weet haar kennis en adviezen op een positieve en motiverende manier over te brengen.”

Lisa Abdel Alim

Artistic Leap Designs

Welke kansen laat je liggen?

 

Je wilt je kop boven het maaiveld uitsteken. Je onderscheiden van je concurrenten. Je wilt klanten die bewust kiezen voor jouw bedrijf en jouw aanbod. Maar hoe doe je dat? Met content die zorgt voor ‘Zij snappen echt hoe ik me voel en wat ik nodig heb!’. Met consistente speldenprikjes. Met consequent komen opdagen.

Ik vertel je hier niks nieuws mee. En toch loopt het niet lekker en heb je het gevoel dat je teveel tijd kwijt bent aan je contentmarketing. Én dat je kansen laat liggen om écht in te tunen in de wereld van je potentiële klanten. Dat het slimmer en beter kan.

Plan de Content Check in en je weet wat je laat liggen.

 

Een deep dive in je content

  • Die posts voor LinkedIn, teksten voor je wekelijkse mail en het opnemen van je podcast; het kost tijd. Maar kan dit niet efficiënter?
  • Het verzinnen van boeiende onderwerpen, originele invalshoeken en dan ook nog ’s met vleugjes humor. Soms weet je ’t echt niet meer.
  • Je haalt alles uit de kast om in contact te komen met je doelgroep. Teksten, mooie foto’s, video’s en audio’s. Wat werkt wel of niet? En waarom? 

Met de Content Check neem ik een deep dive in jouw teksten en overige content en in de kanalen en middelen die je inzet. Met mijn Sherlock Holmes pet op speur ik net zo lang totdat ik alle golden nuggets heb gevonden.

Tijdens een sessie van 1,5 uur mag je al je vragen op me afvuren en geef ik mijn ongezouten mening over je content. Je krijgt concrete actiepunten om je content en je strategie te verbeteren

De investering voor het ontdekken van jouw kansen om meer in contact te komen met klanten is 147 euro excl. btw

Over mij

 

Met ruim 22 jaar ervaring in het marketing- en communicatievak help ik ervaren ondernemers hoe ze nóg beter aan de weg kunnen timmeren met een dijk van een contentstrategie. Met teksten en overige content waar ze hun concurrenten mee wegblazen, laten blijken dat ze hun doelgroep snappen en nieuwe klanten aantrekken.

Work hard, play hard

‘Niet lullen, maar poetsen’ hield ik over aan mijn horecatijd. Bij mij geen plannen van 20 kantjes vol of uitleg vol vakjargon. Wél heldere doelen, begrijpelijke taal en haalbare acties. En het moet ook leuk zijn. Klinkt een beetje afgezaagd, maar humor tijdens het werk vind ik enorm belangrijk en zorgt vaak voor een flinke dosis energie. Work hard, play hard is mijn motto.

Ik kan samen met mijn team al je content voor je uit handen nemen of ik leer je tijdens het traject Content to Connect de fijne kneepjes van contentmarketing. Ook geef ik (online) workshops over contentmarketing.  

Zo werkt de Content Check

  • Jij plant hier de Content Check van 1,5 uur in en je geeft antwoord op de vragen, zodat ik vast kan gaan speuren. 
  • We krijgen beiden een mail met de bevestiging van onze afspraak en een link naar Google Meet.
  • We zien en spreken elkaar op het door jou gekozen moment en ik geef je live feedback op jouw content(strategie).
  • Na afloop ontvang je de factuur en de opname, zodat je alles rustig kunt terugkijken.

De investering voor de volledige Content Check (incl. mijn speurwerk en de opname) is 147 euro excl. btw. 

Wat mensen over mij zeggen

“Je bent sterk in het opzetten, begeleiden en uitvoeren van projecten; als jij een project oppakt, krijg je vleugels!”

Yolanda Wouters | Manager M&C bij Monuta

“Maaike is creatief, zelfstartend, haar vakkennis is actueel en door haar ervaring bedenkt zij altijd wel een weg naar Rome. Als teamlid is zij vrolijk, nuchter en echt onderdeel van de club. Ik beveel Maaike van harte aan en hoop dat onze paden zich nog regelmatig kruisen.”

Liesbeth Rooijmans | Stakeholdermanager, Woordvoerder & Strateeg bij SVn

“Ik heb Maaike leren kennen als een pragmatische marketing- en communicatieprofessional. Maaike voelt haarfijn aan wat er nodig is om marketingactiviteiten en campagnes succesvol te laten zijn en geeft net dat stukje extra. Een harde werker met veel energie en liefde voor het vak. Kortom: een zeer gewaardeerde en fijne collega.”

Nora Nowee | PR & Woordvoerder bij Monuta